Individuální a skupinové semináře

Pokud se mnou chcete spolupracovat a nechat mě sdílet s vámi moje zkušenosti z oblasti silového tréninku, nedietního stravování a osobního rozvoje, připravila jsem pro vás nabídku seminářů.

Zúčastnit se jich můžete sami - jedna osoba, tak jako větší skupina.

Každý z níže nabízených seminářů trvá 2 hodiny (v případě individuálního semináře, pro skupiny bude delší, délku upřesním podle počtu účastníků).

Spojíme v nich teorií s praxí, odnesete si i vytištěné materiály, abyste nic z toho, co se naučíte, nezapomněli.

Cena individuálního semináře (pro jednu osobu) je 1200,-. V případě většího počtu účastníků bude cena upravená. V ceně není zahrnut vstup do posilovny (platí v případě seminářů, u kterých se cvičí a neprobíhají ve vašich prostorech)

Místo konání je v Praze 9 - Vysočany, případně můžu kamkoliv dojet (k ceně bude připočítané cestovné, případně další náklady spojené s cestou).

 

Začínáme v posilovně

Seminář pro všechny (skoro) začátečníky.

Probereme techniku všech důležitých cviků s vlastní vahou a jednoručkami.

Naučíte se naplánovat si vlastní tréninkový plán tak, aby měl hlavu a patu a vedl ke kýženým výsledkům.

Povím vám všechno, co potřebujete vědět, abyste se v posilovně cítila jako ryba ve vodě, nestyděla se a cvičila bezpečně a efektivně.

Dřep, benchpress, mrtvý tah

Seminář věnovaný správné technice základních silových cviků.

Probereme nejen samotné cviky a jejich techniku, ale i správné rozcvičení (práce na mobilitě) v závislosti na vašich konkrétních slabých stránkách.

Upravíme všechny aspekty každého cviku (postoj, úchop atd.) pro vaše individuální potřeby.

Doporučím vhodné doplňkové cviky a rozvržení tréninku podle toho, co je vaším cílem.

Správné stravování bez diet

Začneme tím, že analyzujeme váš dosavadní jídelníček a určíme, co v něm chybí a co naopak přebývá.

Určíme váš somatotyp a na jeho základě vám doporučím vhodné velikosti porcí jídel a jeho složení (kolik bílkovin, sacharidů a tuků).

Naučíte se určovat porce tak, abyste si nemusela nic vážit, zapisovat ani počítat.

Naučíte se plánovat jídelníček a všechno okolo tak, aby to šetřilo váš čas, peníze a abyste jedla vždy jen to, co skutečně jíst chcete.

Naučíte se nepřejídat a mít svoje stravování pod kontrolou.

Řekneme si i konkrétní strategie pro situace, které vás můžou během dne (a života) potkat.

Odejdete s přesným plánem, jak si krok po kroku vylepšíte svůj jídelníček a stravování jednou provždy. Nebudete dělat žádné velké změny naráz, ale skutečně jen malé změny, aby to bylo natrvalo.