Individuální koučink

TY před začátkem naší spolupráce...

  • myslíš pořád na jídlo
  • přejídáš se a nemáš nad jídlem kontrolu
  • máš pocit, že jsi na jídle závislá
  • cítíš často vinu z toho, jak jíš
  • utíkáš před negativními emocemi jídlem, alkoholem, prací, nakupováním...
  • hubneš a přibíráš a nedaří se ti najít stabilní váhu
  • zkoušíš různé způsoby stravování, jídelníčky, počítání kalorií, diety...ale u ničeho dlouho nevydržíš
  • pohyb děláš čistě z nutnosti a proto, že se u něj hubne - a možná k němu máš už i odpor
  • máš za sebou X pokusů zhubnout, ale když se ohlédneš, všimneš si, že s každým pokusem jsi spíš přibrala
  • nevěříš svému tělu, nevěříš sama sobě
  • máš o sobě a svém těle velmi negativní myšlenky
  • myslíš převážně jen na hubnutí a nemáš v hlavě prostor na přemýšlení o jiných věcech
  • máš to takhle už dlouho a děsí tě, že bys měla s jídlem a svým tělem válčit až do smrti

TY po 4 měsících spolupráce se mnou...

  • jsi v jídle svobodná a sebejistá
  • víš přesně, co tvoje tělo potřebuje, umíš číst jeho signály a bez obav jim nasloucháš
  • jídlo už tě nekontroluje - máš normální vztah ke VŠEMU jídlu (včetně cukru!)
  • už se na jídle necítíš závislá
  • nemáš padesát milionů pravidel - co smíš, nesmíš jíst, kolik a kdy máš jíst...a kde nejsou pravidla, není ani touha je porušovat
  • jsi na cestě k optimální, zdravé váze pro svoje tělo
  • už se neřídíš pokyny a příkazy zvenku, stačí ti poslouchat svoje tělo - jsi na něj totiž ten největší expert
  • uzdravila jsi svůj vztah k pohybu a děláš ho teď pro radost a pravidelně (bez nucení!)
  • umíš pracovat se svými negativními emocemi a nemáš potřebu před nimi utíkat
  • máš přátelský vztah se svým tělem a už víš (a taky uvnitř sebe věříš), že tvoje tělo tu není jen na okrasu
  • získala jsi mentální kapacitu na důležité věci (protože už víš, že život máš jen jeden a nechceš ho strávit hubnutím a myšlenkami na jídlo)
  • víš, že zvládneš cokoliv - věříš si a vyzařuješ to všude, kudy chodíš

Chci pro tebe svobodu v jídle a životě, kterou teď zažívám já.

Ale nebylo to tak vždycky.

Bojovala jsem s jídlem od svých 14 let, kdy jsem poprvé začala nesnášet svoje tělo a držet diety. Tím začal nekonečný cyklus šílenství kolem jídla, počítání kalorií, zakazování si sacharidů, detoxů...a mohla bych pokračovat ještě hodně dlouho. Všechy tyhle restriktivní způsoby stravování způsobovaly to, že jsem se uvnitř sebe cítila stále hůř a hůř a bez kontroly, když kolem mě bylo jídlo.

Víc než cokoliv na světě jsem si přála jedno: nebýt ve válce s jídlem a svým tělem. Chtěla jsem jíst normálně, mít z jídla potěšení, nemyslet na něj pořád - a zároveň jsem chtěla být zdravá.

To se mi povedlo až ve chvíli, kdy jsem řekla NE stravovavím pravidlům a vrátila se dovnitř svého těla. K moudrosti, která tam celou dobu byla, ale já ji neslyšela, protože jsem jí utlumila tím, že jsem poslouchala všechny okolo, kdo mi říkali, jak mám jíst.

Stravování ale není kvantová fyzika a nepotřebujeme na něj návod (aka jídelníček, dietu, "zdravý" způsob stravování). Nejlepším expertem na svoje tělo jsme my sami. Jen se ho musíme naučit poslouchat.

Jakmile to budeme umět, získáme v jídle svobodu, jistotu, důvěru ve své tělo a udržitelný způsob, jak jíst, žít a být zdraví.

Už se nestresuji kaloriemi a necítím vinu z toho, jak jím. Užívám si VŠECHNA jídla. Vyživuju svoje tělo láskyplně, protože ho mám ráda a chci pro něj to nejlepší - ne proto, že ho nesnáším a potřebuju ho změnit, jak to bylo dřív (a to byl jeden z důvodů, proč jsem pořád "selhávala").

Koučink není vhodný pro ženy, které:

  • mají aktivní formu poruchy příjmu potravy
  • hledají rychlé řešení svého problému nebo způsob, jak co nejrychleji zhubnout
  • nechtějí věnovat čas tomu, aby přemýšlely. Tahle práce vyžaduje ponořit se hluboko do sebe a do minulosti (často až do dětství, kde naše problémy s jídlem často začínají) a uvažovat o svých návycích a tom, co a proč jíme

Tato témata spolu probereme

1.

Pokud chceš, aby to, co pro svoje zdraví děláš bylo skutečně dlouhodobě udržitelné, to první, na čem společně zapracujeme, je VZTAH, KTERÝ MÁŠ KE SVÉMU TĚLU.

Respektive pozitivní vztah k němu :-)

Je potřeba pracovat na jeho přijetí, jaké je TEĎ, i když s ním třeba nejsi spokojená a chceš ho změnit. Proč?

Protože pokud ke zdravým návykům budeš přistupovat z pozice toho, že svoje tělo nesnášíš a chceš ho za každou cenu změnit, tzn. negativní motivací, nebude to fungovat. (Podívej se do své historie, jak ti to fungovalo doteď. Pravděpodobně nefungovalo, když jsi tady. Věř mi, nebude to fungovat ani v budoucnu...)

Naopak pozitivní motivace, tzn. oceňuju svoje tělo, mám se ráda, chci pro něj to nejlepší A PROTO pro něj dělám zdravé věci, je cesta, která je dlouhodobě udržitelná. A zdravé návyky (adekvátní, pestrá strava, pravidelný pohyb, stress management, odpočinek atd.) >>>> cesta ke zdravé váze.

2.

Naslouchání signálům svého těla.

Naučíš se znovu rozpoznávat své signály hladu a nasycení pomocí technik mindfulness. Budeme dělat scan těla, rozpoznávat míru hladu a nasycení a adekvátně na to pak reagovat.

Cíl je, abys to pak dělala už víceméně automaticky - tedy najím se, když mám hlad, jinak na jídlo moc nemyslím. Vnímám, jak se cítím po jídle a vybírám si taková jídla, po kterých se cítím dobře a plná energie.

3.

Emoční jedení. Tady se naučíš techniky, jak bojovat s emočním jedením, tzn. jak si najít alternativní strategie, abys nejedla (moc často) z nudy, stresu, únavy, naštvání, osamělosti atd... Aby ses naučila dělat stravovací rozhodnutí vědomě, ne reaktivně.

A taky se podíváme na PŘÍČINY toho, proč vůbec negativní emoce (které máš chuť zajídat) máš. Protože dokud budeš řešit jen samotné emoční jedení, řešíš jen důsledek, ne příčinu.

4.

Pestrá strava. Tady už budeme řešit přímo tu stravu - jak si poskládat jídlo, jak jíst tak, aby se pak opravdu cítila zdravě.

Mým cílem je, aby ses dostala ve stravování do rovnováhy - tedy žádná přísná pravidla, režimy, diety atd. na jedné straně a chaos a přejídání na straně druhé.

Najdeme tvůj unikátní ideální způsob (vycházející z tebe), jak se stravovat, aby to pro tebe bylo příjemné, uspokojující, aby ses necítila svázaně a abys začala věřit svému tělu.

Odstraníme všechna dietní pravidla, která v hlavě máš a nahradíme je flexibilním, zdravým a udržitelným způsobem, jak se stravovat.

5.

Radostný pohyb.

Cílem je, aby ses přestala dívat jako na pohyb jako na způsob, jak pálit kalorie, ale jako na něco, co ti dělá dobře psychicky a fyzicky. Najdeme způsoby, jakými se můžeš hýbat s radostí.

A odstraníme odpor, který případně k pohybu máš.

6.

Rovnováha a balanc ve všech životních oblastech.

Budeme hodně pracovat na tvém nastavení mysli, na měnění myšlenek, které ti neslouží - a budeme je cíleně měnit za myšlenky, které pro tebe prospěšné budou.

Protože tvoje myšlenky přímo ovlivňují tvoje emoce. Tvoje emoce pak tvoje chování. A tvoje chování pak všechny výsledky, které v životě máš.

Pokud chceš cokoliv ve svém životě změnit, musíš začít u svých myšlenek.

"Katka je na tuhle oblast opravdu odborník a její znalosti o tom, jak jídlo ovlivňuje naše tělo, mi moc pomohly. Už jsem o intuitivním stravování něco věděla předtím, než jsem jí oslovila, ale stále jsem měla k jídlu dost nezdravý vztah. Nemohla jsem přijít na to, proč mi to nejde. Katka mi konečně pomohla pochopit, jak mám principy intuitivního stravování aplikovat ve svém životě. Teď mám pocit, že je můj vztah k jídlu opravdu normální a zdravý."

- Martina

"Diety jsem držela celý svůj život a vždycky následoval jo-jo efekt. Pokaždé to mělo stejný průběh - zhubla jsem, ale po čase jsem všechno zase nabrala a s tím i nějaká kila navíc. Katka mi pomohla udělat v mém životě pozitivní změny, díky kterým se cítím a JSEM zdravější. Spím lépe, jsem méně vystresovaná a už o půlnoci nechodím vyjídat ledničku. Katka mi dala účinné techniky, jak bojovat se stresem a změnit způsob, jakým přemýšlím. Jakmile jsem to zlepšila, bylo mnohem snadnější začít se soustředit a poslouchat moje signály hladu a nasycení. Dala mi taky praktické tipy na svačiny, večeře atd. Moje oblíbená část tohoto intuitivního přístupu k jídlu je to, že jídlo nemá být stres. Nakonec chci říct, že se cítím mnohem zdravěji a to fyzicky i emocionálně."

- Diana

JAK TO FUNGUJE?

Individuální koučink je intenzivní program, během kterého tě čeká celkem 16 online setkání (každý týden jedno).

ÚVODNÍ SETKÁNÍ (75 minut)

Chci tě poznat. Tvou stravovací historii, tvoje současné výzvy ve stravování, co máš a nemáš ráda, tvůj životní styl, zdravotní historii, tvou osobnost. Během našeho prvního setkání se seznámíme a zhodnotíme tvoje současné nastavení mysli, které kolem jídla a svého těla máš. Během úvodního setkání nastavíme základy naší společné práce a podíváme se pořádně na to, s čím máš problém a odkud tento problém pramení. Pak můžeme začít pracovat na odstranění všech bloků, přesvědčení a začít tě posunovat blíž ke zdravému vztahu k jídlu a tvému tělu.

NÁSLEDUJÍCÍ SETKÁNÍ (35 minut)

Pobavíme se o cílech z předchozího týdne a o tom, co ses naučila, co ses o sobě dozvěděla nového nebo na jaké překážky jsi narazila. Každá klientka je unikátní, takže i tato následující setkání jsou přizpůsobená přesně tvým potřebám a výzvám. Cílem těchto následujících setkání je stále tě posouvat dopředu blíž ke zdravému vztahu k jídlu a tvému tělu. To znamená, že si vždy určíme konkrétní problém a probereme ho během online setkání. Budeš dostávat i "domácí úkoly" k vypracování do příště - většinou jsou to otázky, které budeš mít za úkol zpracovat v deníku, protože je to právě sebereflexe, která nás nejvíc učí o nás samých.

PODPORA NAVÍC

Chci, aby ses cítila podpořená nejvíc, jak je to je možné. Proto tento program obsahuje:

  • týdenní nastavování cílů: pomůže ti to určit si záměr, na kterém chceš pracovat
  • emailová podpora: kdykoliv během naší spolupráce, která bude trvat 16 týdnů, mi můžeš napsat email s doplňujícím otázkami. Na emaily odpovídám do 24h v pracovní dny.

CENA 16týdenní spolupráce je 15 000,-

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jak dlouho koučink trvá?

Tento program vyžaduje, aby ses k němu zavázala na 16 týdnů. Mám osvědčený způsob, kterým krok po kroku tvůj vztah k jídlu a tělu vylepšíme, ale funguje pouze tehdy, když žádný z kroků nevynecháme. Chci, abys zažila skutečné a trvalé změny ve stravovacích návycích, zdraví a pohledu, který máš sama na sebe. Velké změny se neodehrávají přes noc. Proto je důležité, abys mně a sobě věnovala celých 16 týdnů, během kterých spolu můžeme udělat opravdu magické změny :-)

V čem je intuitivní stravování zdravé?

Už existuje více než 100 studií, které dokazují, že intuitivní jedlíci mají lepší hladinu triglyceridů a cholesterolu, nižší krevní tlak, lepší psychické zdraví, sebejistotu a pozitivní body image a nižší BMI než ti, kdo drží jednu dietu za druhou a prochází fázemi s jo-jo efektem.

Kolik koučink stojí a můžu platit na splátky?

Naše společná cesta za tvým zdravým vztahem k jídlu a tělu, která bude trvat 16 týdnů, tě vyjde na 15.000,- . Můžeš zaplatit i na 3 splátky (3 po sobě jdoucí měsíce).

Zhubnu?

Intuitivní stravování je nedietní a váhově neutrální přístup ke stravování. Právě diety (tedy jakýkoliv způsob, jakým se snažíš zhubnout) jsou ten největší důvod, proč máš tak komplikovaný vztah k jídlu. Proto je důležité, abys alespoň na čas odložila svůj cíl zhubnout na vedlejší kolej. Během naší spolupráce se naučíš zdravým návykům, zamiluješ si jídlo a pohyb a budeš dělat i další kroky ke zdraví, ale nebude to proto, abys díky tomu hubla. Naučíš se věřit svému tělu v tom, že se samo, bez tvého úsilí, dostane na zdravou a optimální váhu, na které bude nejšťastnější. A s tím ti pomůžu.

MÁŠ JEŠTĚ NĚJAKÉ OTÁZKY?

Nebo si chceš zarezervovat 30m hovor se mnou ZDARMA, abys zjistila, jestli je pro tebe program vhodný a budeme si sedět?

Použij k tomu tento formulář!

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů