5 TIPŮ, JAK SE ZBAVIT ZÁCHVATOVÉHO PŘEJÍDÁNÍ

Bojovali jste někdy se záchvaty přejídání nebo jinak špatným vztahem k jídlu poté, co jste drželi nějakou dietu nebo se jiným restriktivním způsobem snažili zhubnout?

Nebo se vám stalo, že jste prostě chtěli začít lépe jíst, ale skončili to tak, že teď o jídle přemýšlíte 24h denně?

Ptáte se někdy sami sebe: „Zlepší se to někdy nebo budu o jídle obsesivně přemýšlet a bojovat se svými stravovacími návyky až do konce života? „

Pokud ano, tak vám chci říct, že jsem v téhle situaci byla taky.

Stejně jako vy vím, jak blbé to je, když ztratíte kontrolu nad svým stravováním, cítíte hrozný pocit viny, když váš záchvat skončí a zoufale se snažíte napravit to, co jste „napáchali“ tím, že začnete jíst míň a víc cvičit.

Pokud tohle všechno znáte, ve videu vám dám 5 tipů, jak jsem se těchto záchvatů zbavila já a jak to můžete dokázat i vy.

Už je to poměrně dávno, ale pořád si pamatuju na to, když jsem se záchvatovým přejídáním bojovala já. Ty hrozný věci, který jsem sama sobě říkala, když jsem opakovaně selhávala ve svém dietním snažení a v tom, že jsem pořád nevypadala tak, jak jsem podle mého názoru vypadat měla.
To, jak jsem hodnotila sama sebe podle toho, jaké číslo mi ukázala moje váha. To, jak jsem přehnaně řešila všechny svoje nedostatky. To, jak jsem se cítila jako úplný lůzr a neustále se točila v začarovaném kruhu dieta – přejedení – dieta. To, jak jsem extrémně cvičila ve fitku, protože jsem měla pocit, že svoje stravovací selhání musím vycvičit.
Tohle byla moje realita několik let. Ale dostala jsem se z toho a chci se s vámi podělit o to jak.

 

Já jsem Katka.

A jsem nadšená do všeho, co se týká pohybu, výživy, osobního rozvoje a zdravého životního stylu. Své informace vždy čerpám z ověřených zdrojů, vědeckých studií a kapacit z daného oboru a mé mnohaleté praxe s různými typy klientů. Mým cílem je pomáhat lidem žít zdravější, spokojenější, šťastnější a naplněnější život. Jak můžu pomoci právě vám? Podívejte se tady.

Komentáře